wtorek, 13 stycznia 2015

Black and black



Hej, hej. Właśnie uczę się z polskiego, niestety. Chce mi się spać, ale na szczęście jutro mam na 9 do szkoły więc będę mogła pospać chociaż godzinę dłużej. Ta pogoda już mnie dobija, chciałabym żeby przyszła już wiosna lubię zimę ale tylko do świąt, a później mogłoby jej nie być.
Chciałabym zmienić trochę formę moich postów bo w większości postów pisze jak mija mi życie.
Moje życie nie jest bardzo ciekawe więc doszłam do wniosku że może niektórzy z was chcieliby od czasu do czasu przeczytać tu coś innego, więc w następnym poście napisze propozycje urozmaicenia postów.









Kolejny raz piękna pogoda :(

Jeśli ktoś z Was chciałby wymienić się postami na blogach lub jakąś inną formą współpracy między bloggerami piszcie na mój email pod zdjęciem profilowym :)

23 komentarze:

  1. lubię zdjęcia czarno białe - mają coś w sobie

    _______________________
    sale on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Też się dzisiaj uczyłam polskiego :(
    Obserwuję i liczę na rewanż :) lifestyle-roksi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się to zdjęcie z pączkiem ; ) Fajny post, lubie czytać takie o życiu. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia,ja lubię zimę,ale gdy jest śnieg a u mnie go już niestety nie ma :( też tęsknię za wiosną ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://fashionbloginstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia.
    Powiem ci ,że mam tak samo jak ty mnie tez zaczyna dobijać za zmienna pogoda która jest w kratkę.
    Pozdrawiam i zapraszam wolnej chwili do mnie .
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :*
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są bardzo fajne
    Też bym chciała mieć na 9..
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz śliczny desing *-*. Masz ogólne świetnego bloga i będę tu częściej wpadać. :)
    Pozdrawiam :*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie! ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie zdjecia xxd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Mozesz jeszcze raz poklikac, bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno białe zdjęcia kojarzą mi się trochę smutno, chociaż sama paradoksalnie mam takie w awatarze ;)
    Jak czytam twoje wpisy to przypominają mi się szkolne czasy i trochę tęskno :c Ale powiem ci, że na studiach też teraz gorący okres, sesja is coming itp :P

    pozdrawiam
    Kingasbox

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice photos and they are very creativ !!! I like it so much !!!

    I want to invite you to visit and Follow my blog ! iT’S SOMETHING FOR EVERYBODY LOVING GOOD FASHION AND HIGH QUALITY PHOTOS !!
    follow for follow ? you start ;)
    SEE YOU ON VICIRAGE

    http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia!

    www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia! Ja wolę gdy świeci słońce, deszcze czasem może popadać ;)
    Właśnie dzisiaj miałam lekcje po 9, dlatego mogłam trochę pospać :)
    Z miłą chęcią zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pogodę nie narzekam. :) U mnie nie ma śniegu z czego bardzo się cieszę :) Słoneczko świeci :D czuję się jakby była wiosna :D
    Śliczne zjdęcia :D Zapraszam do nas :D
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne włoski :)
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :)

    Roxanne-13 letnia dziewczyna mieszkająca w małej miejscowości, wegetarianka.Ostatnio w jej życiu zaszło wiele zmian, spotkało ją wiele nieszczęśliwych wydarzeń.Ma problemy z samookaleczaniem, w międzyczasie towarzyszyły jej również myśli samoczójcze.Spędziła w szpitalu kilka miesięcy z powody zaburzeń zachowania oraz anoreksji.Teraz jej waga jest w normie, już nic nie zagraża jej życiu.W blogu szuka wsparcia i zrozumienia.Po mimo wielu chwil zwątpienia ona nadal chce być silna i spełniać swoje marzenia, chce wytrwale dążyć do celu i pokazać ludzią, że nigdy nie jest za późno aby zmienić swoje życie.Jej pasją jest fotografia oraz sztuka, w nich widzi piękno.Chce przedstawić jakąś część swojego pokręconego świata ludziom.Czasem też zastanawia się jak to jest możliwe że ma dopiero 13 lat.Jest osobą totalnie odizolowaną od świata.Woli samotność.Nienawidzi ludzi, a jednocześnie ich kocha.Gdyby mogła całymi dniami leżałaby w łóżku nic nie robiąc.Co nie świadczy o tym, że nie jest osobą ambitną.Ma wiele planów do których dąży wytrwale i z wiarą, że już niedługo jej marzenia mogą się spełnić.
    Więc to właśnie jest mój pokręcony świat.Co będzie dalej?Czy znów wszystko przewróci się do góry nogami, czy też będzie szło po mojej myśli?Dowiesz się tego czytając kolejne notki!
    zyjealenieznacze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia. Też zawsze piszę jak mi minął dzień itp.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny post i świetne zdjęcia! Pozdrawiam! :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.