niedziela, 5 kwietnia 2015

band


Hej, hej. Mroźno trochę jak na wiosnę, pada u mnie śnieg oczywiście od razu się topi. Ogólnie to nudy jak to w święta lenistwo i obżarstwo chociaż w te święta nie lenie się tak jak zawsze nawet wzięłam gitarę w ręce co prawda nie umiem jeszcze na niej grac, ale już wychodzą mi jakieś dźwięki więc wszystko idzie w dobrym kierunku. Mówiłam wam już że uwielbiam muzykę?! Pewnie tak, ale kto jej nie lubi, ja mogłabym słuchać jej i słuchać. W podstawówce nawet śpiewałam w chórze i to całkiem nieźle, ale mój głos się chyba skończył.heh Moim celem jest to żeby w przyszłości móc robić coś związanego z muzyką, oczywiście nie chodzi mi tu o śpiewanie bo niestety nie zostałam obdarzona akurat takim talentem, ale chociaż może będę grac na trójkącie albo tamburynie w jakimś zespole. Nie znacie kogoś kto potrzebuje kogoś z tamburynem do zespolu? haha 

okulary (klikniesz?)














okulary (klikniesz?)

32 komentarze:

  1. Ja również w podstawówce śpiewałam w chórze :) I nawet przez połowę 1 klasy gimnazjum. Moim celem też jest robienie czegoś związanego z muzyką. Kocham śpiewać, to całe moje życie.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kliknęłam :) też uwielbiam muzykę i gram na gitarze od 3 lat :D
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jaki sens mają zdjęcia powyginanych nóg. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że ma to mieć sens?!

      Usuń
  4. super zdjęcia mi sie podobają :) :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogogda taka sama... wszystkie 4 pory roku w jednym .. :)
    Co do obżarstwa, to, po dzisiejszym dniu nie moge sie już wyprostowac haha! :D
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    Mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma żadnego linku :(

    Dodajemy?
    Mam jeszcze prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami? To dla mnie bardzo ważne, bo zależy mi na współpracy:
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny outfit, w moim stylu ! ♥
    kliknelam i w okulary i w skarpety, prosze o to samo u mnie w najnowszym poscie, bardzo mi pomozesz ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne okulary ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny outfit :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, niestety nie znam nikogo, kto potrzebuje do zespołu osoby grającej na tamburynie :D

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zakładam z kilkoma osobami z mojej szkoły zespół, ja będę miała wokal i gitarę klasyczną haha ale raczej na trójkącie nikogo nie potrzebujemy bo mamy perkusję hahah

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne okulary, kliknęłam w link :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba to zachęcam do obserwacji :)
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja - skarpetki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety kompletnie nie mam talentu muzycznego :c, świetna stylizacja :D! oczywiście kliknęłam :3
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog zapraszam na mojego http://klaudiaiwiola.blogspot.com/ odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś też wiązałam przyszłość z muzyką. Teraz pochłonęło mnie jednak pisanie-to coś co kocham robić. Choć mogłabym pracować w np. radiu mogłoby być ciekawie ;)
    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny outfit, ja też kocham muzykę :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również cały czas słucham piosenek, no niestety jutro już do szkoły! Ja szczerze nie wiem dokładnie jeszcze co chciałabym robić, ale raczej fryzjerstwo to dobry kierunek :)
    Obserwuje :) zapraszam na nowy blog :)
    http://wiiktoriablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny outfit, i ślicznie wyglądasz. :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uczę się grać na gitarze, ale znam już wiele piosenek. Życzę powodzenia w nauce, gitara to piękny instrument. :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dziecka, towarzyszy mi muzyka ; ) Uwielbiam śpiewać ( nie koniecznie dobrze ) i tańczyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne pudełko na okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane, świetny strój. :))

    violetc13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam muzykę. Nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Super, że nauka gry na gitarze idzie Ci coraz lepiej :D
    Ładne zdjęcia. :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.