wtorek, 14 kwietnia 2015

strips



Dzień dobry. Skarpetki w paski?! Ej, serio są nawet fajne. Wiem, że mam krzywe nogi i wiem że niektórzy z was to zauważa uświadamiając mi to w komentarzach, także spoko już to wiem.
Tak ogólnie było ciepło i znowu jest zimno, więc trochę kiepsko w sumie.  Dziś mam trochę wolniejszy dzień, więc miałam czas na wstawienie posta którego chciałam wstawić już wcześniej. Takie połączenie moich new skarpetek w paski z innymi rzeczami. A tak w ogóle z innej beczki, co myślicie o kręceniu śmiech owych filmików? Moja koleżanka namawia mnie żebyśmy stworzyły kanał na youtube i zaczęły coś takiego kręcić. Mamy w sumie całkiem sporo pomysłów, ale czy nie jest już tego za dużo? Co sądzicie? Lubicie takie filmiki?














34 komentarze:

  1. fajnie wyglądasz i jak dla mnie to nóg krzywych nie masz. :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, aczkolwiek podkolanówki mi się nie podobają. I nie masz wcale krzywych nóg ;o

    zdaniem-oliwii.blogspot.com ← zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do nóg to wcale nie są krzywe, a co do pogody to u mnie teraz cały czas jest ładnie i świeci słońce. :) Ładne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne! Kręć takie filmiki - dają uciechę nie tylko oglądającym, ale i nagrywającym. :D
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli masz zapał i pomysł, to zawsze warto spróbować z tymi filmikami :)
    Skarpetki bardzo fajne, choć sama bym takich nie nałożyła :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał zdjęcia są na prawę fajne, takie artystyczne! Fajne te skarpety :D No i oczywiscie kręć filmiki!


    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/photo-mix.html
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w banner Romwe i Sheinside. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne spodenki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że każdy powinien robić to co lubi, nie patrząc na nic. Blogów też jest masa, a jednak go prowadzisz ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja mega :)
    Nell
    http://nell0003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł z filmikami! też podobają mi się takie skarpetki :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie to wygląda :D

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda! Skarpetki są genialne!
    Eej ładne masz nogi!!

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia. Takie filmiki to fajna pamiątka. Można się przy nakręcaniu ich uśmiać. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjećia ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd skarpety? 💜

    Zapraszam do obserwowania:
    www.thehiddenblonde.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sesja, bardzo fajnie wyglądasz. Rada na przyszłość, rób sesje na zewnątrz, a dokładniej nie rób ich w obrębie swego domu, bo zazwyczaj jest to źle kojarzone. Wyjdź na drogę, w miasto, na łąki lub pola, do lasu, do parku itd.
    Zapraszam na nowy post!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  20. Skarpetki w paski są nawet fajne. Bardzo mi się podoba ten wzór, ale nie pasują do żadnego zestawu z mojej szafy. Nie mam nic przeciwko takim filmikom. Jestem chyba ślepa, nie widzę byś miała krzywe nogi :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! :) Uwielbiam czarny kolor ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :) Ja już zaobserwowałam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejku wygladasz świetnie! Niewiele osób potrafiłoby złączyć pasiaste skarpetki w tak świetny sposób! gratki!

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie krzywe?! :o ja widzę zgrabne, szczupłe nogi :>
    co do filmików, to świetny pomysł, ja uwaielbiam takie oglądać:)

    zapraszam do siebie:)
    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zestawy ;)
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.