wtorek, 23 czerwca 2015

Summer


Hej, hej. Dawno mnie nie było więc napisze wam co zdążyło się zdarzyć w tym czasie, a więc: zaczęło się lato, w zeszłą środę skończyłam 17 lat, zdobyłam świadectwo z paskiem na koniec roku i wiele innych rzeczy których nawet nie pamiętam. Tak ogólnie to już wakacje, każdy na pewno pozaliczał już wszystko i ma już wystawione ocenki, więc nic tylko teraz odpoczywać i zając się rzeczami na które nie mamy czasu w ciągu roku szkolnego. Jako, że mam teraz więcej czasu postaram się pisać częściej i lepiej no i poprawić jakość moich zdjęć bo nie są one zbyt fajne. A wy co będziecie robić w wakacje? 






16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świadectwa z paskiem !
    Bardzo ładnie Ci w szmince ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zaplanowany obóz sportowy :)
    ładne zdjęcia :)

    zapraszam na minikonkurs! :)
    ANN--BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dobrych wyników! Ja już mam wakacje po maturce l;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wyjeżdżam do rodziny ;) dla mnie tak rok był mega trudny,ale pasek również wywalczyłam ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione wszystkiego najlepszego! ;D Ja jadę na dwa obozy ,a w sierpniu odwiedzę Payż. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się tam zdjęcia podobają :) Cudownie wyglądasz w tej szmince, uwielbiam takie kolory u blondynek - bosko to wygląda, tak mrocznie i tajemniczo. Tak czy siak, bardzo ci pasuje :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na 100% jadę do Zakopanego i Krakowa na plener foto, ogólnie szykują się super wakacje :))
    Pogratulować świadectwa z paskiem oraz Wszystkiego Najlepszego <3
    Mi się też tam zdjęcia podobają, mają klimat :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję świadectwa! Śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno Cię jeszcze odwiedzę, ponieważ spodobał mi się twój blog, ciekawie tu u ciebie ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję świadectwa z paskiem.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo gratuluję świadectwa z paskiem. Mi sporo brakuje do tego. Mimo tego, że w ciągu tego roku ciągle się uczyła nauczyciele powstawiali mi te trójki i dwójki. Więc zazdroszczę ci. Hmm na pewno spędzę te wakacje na obijaniu się. Poza tym muszę wrócić do starych zainteresowań, zaniedbałam je ostatnimi czas. Miłych wakacji :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulację! :D Świetny post :3
    http://alexblueberryone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.