piątek, 10 lipca 2015

changes


Hej, hej. Może niektórzy z was zauważyli nowy wygląd bloga, zmieniłam go bo ten wydaje mi się trochę lepszy. Piszcie w komentarzach czy wam się podoba.  
Dziś mała zmiana bo pierwszy raz pisze post tematyczny widzicie same zmiany i zmiany...

Jak polubić siebie?
Nie wiem jak wy, ale ja jestem osobą która nie zbyt lubi swój wygląd i czasami zachowanie, sama się denerwuje czasami na siebie jak powiem coś głupiego lub zrobię coś głupiego.
Jeśli chodzi o wygląd to sprawa nie jest z byt prosta. Każdy widzi w sobie jakieś wady, coś czego w sobie nie lubi, coś co mu przeszkadza np: krzywy nos, odstające uszy, 
krzywe zęby, ktoś myśli że jest za gruby lub za chudy. Wiem jedno te wszystkie nasze "wady" nie mogą spowodować tego, że zamkniemy się w domu i nie będziemy chcieli pokazać się światu. Trzeba polubić swoje wady, a nawet nie musicie ich lubić wystarczy, że nie będziecie zwracali na nie uwagi. Przez te "wady" stajemy się unikatowi i jedyni w swoim rodzaju, może to właśnie one sprawiają, że każdy jest nie do podrobienia. Dużo osób chce być idealnym tak jak ludzie w tych wszystkich kolorowych gazetach, ale czy wyglądali by tak dobrze gdyby nie te tony makijażu i godziny spędzone na poprawianiu ich w photoshopie. Nie sadzę. Choć przyznam, że są tez artyści których wy też znacie i choć mają dużo pieniędzy nie decydują się na bolesne i kosztowne operacje plastyczne i choć mają te swoje "wady" robią to co do nich należy, wszyscy ich lubią i cieszą się życiem. A czy nie chodzi właśnie o to by cieszyć się tym krótkim życiem. 












20 komentarzy:

  1. bardzo piękny wygląd! taki jak lubię <3
    i ciekawy wpis :)

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny design!

    http://follow-dreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :)

    zapraszam także do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w miarę akceptuję swoje wady, te które mogę sama ''naprawiać' to naprawiam (np, ćwiczeniami). Choć prawdą jest też to, że z wadami człowiek staje się unikatowy, bo przykładowo, nie wszyscy mają odstające uszy - a takowe dodają czasem dużo uroku :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne włosy
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Śliczny wygląd bloga ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne zdjęcia! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety każdy ma kompleksy. Ja staram się z nimi walczyć, ale i tak nie do końca mi wychodzi. Do pełnej akceptacji siebie potrzebuję jeszcze trochę czasu :) Bardzo ładne zdjęcia i ogólnie bardzo podoba mi się Twój styl. Będę wpadać :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja tam widziałam donuta z Biedronki???? *_* <3
    Fajne zdjęcia! :)

    Jesli możesz poklikaj w linki w tym poście! :) ----->KLIK!
    ZAPRASZAM NA WAKACYJNY KONKURS! :) ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny wygląd x
    ja staram sie akceptować siebie ale średnio mi wychodzi ;/
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny temat wybrałaś :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taki prosty wygląd.
    Świetny T-shirt na zdjęciu !

    ziiutablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo refleksyjny post, odpowiedni temat i odpowiednio rozwinięty, tak trzymaj! mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie, życie jest zbyt krótkie na ciągłe poprawki wyglądu czy ciągłe rozmyślanie nad tym co robimy dobrze a co źle. Cieszmy się chwilą, żyjmy teraz!:)

    chanelier.blogspot.com - mój blog ▼

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą ;) Musimy się cieszyć z życia.
    zapraszamy do nas i prosimy o poklikanie w linki ;)
    http://koniandvivi.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląd bloga bardzo ładny, klasyczny i nie przesadzony ;)
    ja też nie lubię swojego wyglądu i charakteru, mam masę wad i kompleksów, ale powinnam się z nimi pogodzić.
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne pomieszczenie <3

    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam. Dodatkowo klikam w bannery i linki, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super notka , piekna scylizacja + swietne zdjecia:))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja?
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.