wtorek, 7 lipca 2015

movies

Black Pockets Fringe Denim Shorts pictures
Wittchen Elegance damski plecak skórzany czarny






Cześć. Jak tam wam mijają wakacje? W końcu jest ciepło jak na wakacje przystało, jeśli ktoś pojechał nad morze to ma fajną pogodę. Tak cieplutko, że nic tylko leżeć i odpoczywać i ja tak właśnie robię. Ja zazwyczaj większość wakacji spędzam w domu, więc muszę sama zadbać jakoś o to by mi się nie nudziło, więc oglądam seriale, filmy czasami jeździmy ze znajomymi na rowerach, chodzimy na lody. Jakoś czas leci. Dziwne jest to, że wokół mnie jest dużo jezior i w sumie mogłabym nad nie jechać, ale jeszcze nigdy w życiu nad jeziorem nie byłam, właściwie nie wiem czemu chyba to dlatego, że nie lubię tłoku. Życzę wam miłych wakacji. :)

12 komentarzy:

  1. Świetne buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak narazie moje wakacje spędzam tylko i wylacznie na oglądaniu seriali i filmów oraz jedzeniu lodów, tak jets idealnie :) Fajne propozycje widze na zdjęciu :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ja aktualnie na wakacje wyjechałam
    pozdrawiam,Madda
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam wyjechać, ale niestety nie zawsze plany się udają.
    Pojechałabym z chęcią nad jezioro, ale tak na 1 dzień :)
    Chociaż ja też nie lubie tłoku, a w takie dni niestety jest dużo ludzi..
    http://amira-asante.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zestaw ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystaj z tego, że masz blisko siebie jeziora! Ja niestety mam tylko baseny. Ale jadę nad polskie morze już wkrótce, więc bedę się kąpać w naturalnym wodnym zbiorniku. Miłych wakacji, również!

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam blisko siebie jezioro. Szkoda tylko, że wygląda jak szpinak zalany wodą (tzn. same glony)
    Świetna stylizacja. Podoba mi się taki styl.
    Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Było gorąco dwa dni a teraz mniej niż 20 stopni ale i tak jest najlepiej. :)
    Super stylizacja, bardzo lubię takie zestawienia
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tego jeziorka blisko domu.. Super masz ! :)
    Genialna stylizacja ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam jeziora, niedaleko mnie też mam jedno. Kilka razy byłam, ale znajomym nie chce się jeździć, bo niby niedaleko, ale rowerem nie dojedziesz. W tamtym roku byłam nad morzem i było mega. W tym za to jadę w góry, trochę pochodzę, ale będę też nad jeziorem trochę odpocząć od chodzenia :)

    pozdrawiam i zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.