poniedziałek, 22 sierpnia 2016

I love BLACK



 Dzisiejsza stylizacja składa się z czarnych elementów. Jak można zauważy założyłam czarną kurtkę bomberkę, czarny top oraz czarne jeansy i buty Dr. Martens.
 Do tego dobrałam dodatki w postaci kilku pierścionków, naszyjnika i choker'a. Uwielbiam czerń i duża część moich ubrań jest właśnie w tym kolorze. 
Do czarnych ubrań łatwiej znaleźć dodatki czy połączyć z innymi elementami garderoby.
 A jakie są wasze upodobania kolorystyczne? xoxo  









top, pierścionki, naszyjniki-klik

12 komentarzy:

  1. ja uwielbiam całe czarne stylizacje :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam rzeczy klasyczne, w pudrowych kolorach, a najbardziej czarny i biały <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię czarny, ale moja szafa jest pełna różnokolorowych ubrań! Ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny to zdecydowanie moj ulubiony kolor :) Bardzo fajna stylizacja. Genialne buty! <3
    Pozdrawiam (W.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie naprawdę bardzo fajnie wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach. Pięknie ci w ciemnych kolorach :)
    Zapraszam na mojego bloga http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/
    Pozdrawiam Marzycielka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. CuudO! Marzy mi się bomberka, ale pudrowy róż :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Również najbardziej lubię czarne lub bardzo ciemne ubrania. Ubieram się już tak od przeszło trzech lat :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie choker, których niestety nie lubię, to stylizacja byłaby super!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam najabrdziej lubie kolor czarny :D jak nie wiem co ubrac, to ubieram sie na czarno, z tego tez powodu, twoja stylizacja bardzo przypadla mi do gustu <3
    moze wspolna obserwacja? ja juz kochana ;3 buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj.